Jobtitel

PA’er/sekretær søges til børne- og kulturdirektør

Jobbeskrivelse

Personale-match søger for kunde en medarbejder til sekretariatbetjening.

Er du serviceminded, kvalitetsbevidst og har du sans for detaljer? Så er det måske dig vi søger!

Vi søger en dygtig PA’er/sekretær (32 timer ugentligt).

Du får en væsentlig rolle i den administrative servicering af Børne- og kulturdirektøren, de politiske udvalg og forvaltningens chefgruppe. Du vil opleve en varieret hverdag hvor du sammen med gode kolleger, leverer administrativ servicering af høj kvalitet.

Du kan arbejde selvstændigt og samtidig værdsætter, at vi er et team, der bliver målt på den samlede opgaveløsning.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Administrativ servicering af Børne- og kulturdirektøren herunder kalenderadministration og mødeforberedelse
  • Dagsordensproduktion til vores ugentlige chef- og ledelsesmøder
  • Kvalitetssikring og korrekturlæsning af dagsordner til politiske udvalg
  • Diverse konkrete opgaver for direktør, vicedirektør og chefgruppe
  • Mødeforberedelse og referent ved forvaltningens samarbejdsudvalgsmøder
  • Administrative opgaver f.eks. ferie- og fraværsregistrering, posthåndtering, taxa/rejsekort etc
  • Diverse administrative opgaver i dine kollegers fravær

Vi forestiller os, at du:

  • Er udadvendt og serviceminded
  • Har sans for detaljen og at kvaliteten er i orden
  • Har stor ansvarsfølelse og sikrer at opgaverne bliver løst
  • Kan arbejde selvstændigt og kan koordinere opgaveløsningen med relevante parter både internt i sekretariatet og i forhold til resten af organisationen.
  • Er administrativt uddannet
  • Har kommunal erfaring
  • Har erfaring med politisk dagsordensproduktion

Og så er det vigtigt, at du har lyst til at indgå i et team, hvor man som kollegaer hjælper hinanden, hvor der er brug for det.

Du bliver en del af en afdeling, der består af otte medarbejdere og en afdelingsleder.

Arbejdspladsen er en travl og professionel afdeling, som leverer konsulent- og sekretariatsbistand. Opgaverne er bredt sammensat og dækker over sekretariatsbetjening, politisk dagsordensproduktion, projektledelse, strategiarbejde og tværgående udviklingsopgaver. Du vil blive fysisk placeret i direktørens forkontor og refererer til afdelingen leder.

Arbejdspladsen tilbyder en række personalegoder målrettet den sunde arbejdsplads, og tilbyder kantine, gratis fitness og adgang til svømmehaller. Der er gode transportmuligheder til og fra rådhuset.

Stillingen er på gennemsnitligt 32 timer ugentligt. Lønnen fastlægges efter gældende overenskomst.  Stillingen forventes besat hurtigst muligt, og forløber frem til 1. februar.

 

Område

Gladsaxe

Kategori

Kontor og administration

Ansøgningsfrist

17. november 2017

Tiltrædelse

Hurtigst muligt

Jobkode

PIH7907

Kontaktperson

Pia Haar

Praktiske oplysninger

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.