Jobtitel

Robust bogholder med overblik og ambitioner

Jobbeskrivelse

Er du erfaren bogholder, som trives med en travl og alsidig hverdag? Har du personligt drive og faglig robusthed til at indgå i ledergruppen indenfor de næste par år?

Så er det dig vi søger.

For vores kunde i Københavnsområdet søger Personale-match en rutineret bogholder med ambitioner om at blive regnskabschef. Der er tale om en fast stilling på fuldtid.

Du får det daglige ansvar for både regnskab og administration, hvor du vil indgå i et team af ordrebehandlere, driftschef samt en kontoradministrationselev.

Jobbet
Du vil selvstændigt skulle styre regnskabs- og administrationsfunktionen, herunder afslutning af månedsregnskab, indberetning af moms og intrastat til div. myndigheder i ind og udland. Arbejdsfordelingen er 70% regnskabsopgaver og 30% administration, som varetages i samarbejde med kontoradministrationseleven.

Administrationsdelen omfatter bl.a kontraktoverblik, udlejning af ejendomme, generel drift af kontoret, lokaler, biler og personale.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Daglig bogføring og fakturering
  • Løn
  • Moms Danmark, Tyskland, Norge, Finland m.fl.
  • Opsamle data fra driftssystemer til regnskab
  • Diverse ad hoc økonomi- og regnskabsopgaver
  • Rapportering til myndigheder
  • Kontraktoverblik
  • Generel drift af kontoret, dets lokaler og personale f.eks. telefoner og internet
  • Dokumentstyring og procesbeskrivelser
  • Rapporter og analyser til ledelsen
  • Sparring med salgsafdelingen

Om dig
Du er regnskabsuddannet, gerne Cand.merc.aud., HD(R), revisor eller lignende med 5-10 års erfaring fra regnskabsfunktion i en handelsvirksomhed. Du har en solid regnskabsforståelse og er vant til at have et bredt ansvar. Du trives med at være den allround blæksprutte, som får afdelingen og virksomheden til at fungere.

Du er udpræget selvstarter og arbejder struktureret imod fastlagte deadlines og mål. Du er omstillingsparat og trives i en innovativ virksomhed med mange nye tiltag og aktiviteter. Du fungerer og holder hovedet koldt under pres og spidsbelastninger.

Personlige- og faglige kvalifikationer

  • Du er stærk Excel-bruger
  • Du skriver og taler dansk
  • Du skriver og taler engelsk på middel/højt niveau
  • Du er bekendt med de andre nordiske sprog og har gerne kendskab til tysk
  • Du er positiv, nysgerrig og har lyst til at udvikle dig både fagligt og personligt
  • Du er ambitiøs og energisk
  • Du har humor og en positiv indstilling
  • Du arbejder struktureret og målrettet

Du tilbydes
Et job i et dynamisk, innovativt og positivt miljø med høj grad af selvstændighed, fleksibilitet og fokus, med gode kollegaer og et godt team.
Løn efter kvalifikationer.

Praktisk info
Kandidater indkaldes løbende til samtale.

Område

Storkøbenhavn

Kategori

Økonomi og regnskab

Ansøgningsfrist

24. april 2017

Tiltrædelse

1. maj 2017

Jobkode

CHS6408-4

Kontaktperson

Charlotte Schimmelmann

Praktiske oplysninger

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.