Jobtitel

Personlig Assistent for direktør i Kiwi Group a/s

Område

Nordsjælland

Kategori

Kontor og administration

Jobbeskrivelse

Handelshuset KIWI GROUP er i positiv udvikling og søger en skarp, struktureret og serviceminded person med flair for kommunikation og god forretningssans, til stillingen som Personlig Assistent (PA) for direktøren for handelshuset.

Jobbeskrivelse

Du vil supportere direktøren med alt fra kalenderstyring, agendaer, referatskrivning, mails, præsentationer, bestille rejser, booke møder med nye internationale leverandører og ordne bilag samt indhente og systematisere informationer.

Du vil yderligere også have opgaver, så som at rejse med direktøren til leverandør- og kundemøder i ind- & udland, samt klargøre alt før og til møder, rejser og messer m.v. Der er fart på, og det vil blive krævende, men altid positivt, udviklende og spændende!

Direktørens kommunikation ind og ud af huset vil også i stor udstrækning ligge på dit bord, hvor opgaver både i forhold til kunder, leverandører, internt og til offentlige myndigheder er aktuelle. Du skal derfor let kunne tilegne dig en bred forretningsmæssig indsigt i virksomhedens markeder, leverandører og nye forretningsmæssige opgaver, forretningsplaner, KPI’er, nye tiltag og udfordrende problemstillinger.

PA-arbejdsopgaver:

  • Udarbejdelse af forretningsmateriale, præsentationer, agendaer og referater m.v.
  • Tilrettelæggelse af møder i indland og udland, samt messeplanlægning og booking.
  • Koordinering, formidling og organisering af intern og ekstern kommunikation.
  • Kalenderstyring og håndtering af e-mails.
  • Mødebooking med leverandører samt opfølgning.
  • Indsamle data og informationer fra diverse Sales Managers til økonomi m.fl.
  • Tjekke fakturaer, udarbejde og godkende bilag.
  • Hjælpe og assistere med private og personlige gøremål for direktøren.
  • Diverse ad hoc- og supportopgaver.

Din profil:

  • Du er frisk, ihærdig, engageret og klør på!
  • Du har overskud til et spændende job – der ofte kræver ”lidt” ekstra fleksibilitet og indsats.
  • Du har høj integritet og er yderst loyal, da du skal håndtere fortrolige informationer – internt som eksternt.
  • Du har gode kommunikationsevner og behersker som minimum flydende dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt, samt tysk i et rimeligt omfang. Kan du evt. spansk eller italiensk, er det kun en fordel.
  • Du har stor selvdisciplin og sikrer, at små såvel som store opgaver færdiggøres og leveres med høj kvalitet og til tiden.
  • Du er tillidsvækkende, imødekommende og udadvendt.
  • Du har en høj grad af forretningsforståelse og har nemt ved at omstille og tilpasse dig.
  • Du har gerne forståelse for forhandling og udfærdigelse af forretningsmæssige samhandelsaftaler.
  • Du er selvmotiverende, selvkørende og positiv af natur.
  • Du er hurtigt tænkende, kreativ og visionær.
  • Du har gode IT-kundskaber i hele Office-pakken.
  • Du arbejder godt i en hektisk og udviklende virksomhed.

Ansættelse og løn:

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

Det er en fuldtidsstilling med fleksible arbejdstider i tidsrummet 8-18.

Rejseaktivitet er en del af jobbet.

Løn aftales efter kvalifikationer.

Virksomhed:

Kiwi Group A/S er en mindre, velkonsolideret, danskejet virksomhed, der sælger og distribuerer chokolade, konfekture, soft drinks og andre FMCG produkter i mere end 30 lande, dels gennem partnere og dels gennem eget distributionsnetværk. Vi beskæftiger os udelukkende med stærke brands – f.eks. Mars, Mondelez, Nestlé, P&G, Coca Cola, Red Bull m.fl.

Note:

Personen skal også kunne, ville og turde ringe til store udenlandske virksomheder, så som Kellogg’s, MARS, Nestlé, Mondelez, Heinz, Colgate & Palmolive, P&G, Unilever, Lindt & Sp. m.v. i alle lande i Europa og sætte et møde op – hvilket kan være svært/krævende!

Sprog (DK) God til Engelsk, Tysk, og gerne Italiensk, Spansk, Arabisk eller Kinesisk m.v. Minimum to sprog ud over dansk, dansk er ikke så væsentligt i sig selv! Svensk, Norsk og Finsk er helt unødvendige!

Vi indkalder løbende til samtale, så send din ansøgning snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist

1. juli 2017

Tiltrædelse

1. august 2017

Jobkode

KAT6408

Kontaktperson

Katharina Henckel Lindqvist

Praktiske oplysninger

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.