Jobtitel

Order Management Assistant

Område

Hørsholm

Kategori

Kundeservice

Jobbeskrivelse

Trives du med kundekontakt og ordre styring? Og kunne du tænke dig at arbejde i et internationalt miljø? Taler du fransk, italiensk, polsk, russisk, spansk, tysk, eller ungarsk flydende? – Hvis ja, så kunne vi godt tænke os, at høre fra dig.

For vores kunde i Hørsholm søger vi 6 Order Management Assistants til spædende stilling i en større international virksomhed, som netop er ved at flytte deres Europæiske hovedkontor til Danmark.

Jobbet

Virksomhedens Order Management team kommer til, at bestå af 10-12 medarbejdere, hver især med fokus på et af overstående sprog kombineret med dansk og engelsk.

Dine ansvarsområder vil være:

  • Håndtering af kundehenvendelser.
  • Modtagelse, behandling og fakturering af kundernes ordre.
  • Daglig koordinering med kunder, salgsteamet og logistik afdelingen.
  • Vedligeholdelse og opdatering af kundedatabase.
  • Løbende overvågning og rapportering af nøgletal.

Det forventes at

Din tilgang til dit arbejde er systematisk samt serviceorienteret, således at du kan servicere virksomhedens kunder i hele Europa bedst muligt.

Dine kvalifikationer:

  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk, samt et af følgende sprog: tysk fransk, spansk, italiensk, polsk, russisk eller ungarsk.
  • Du har et stort kendskab til MS Office.
  • Du har gerne erfaring med SAP eller et andet ERP system (Navision vil være et plus).
  • Du er god til at skabe relationer til de personer du taler med.
  • Du er en teamplayer.
  • Du har et højt drive og resultatorienteret.
  • Du er struktureret og vedholdende.
  • Du er ansvarlig og netværks skabene.

Du tilbydes en stilling med en stor kontaktflade i et multi international miljø. Som en af de første i det nye Order Management team, har du mulighed for at sætte dit personlige præg på afdelingen.

Der vil sammen med Order management teamet være placeret andre afdelinger – så som R&D, Salg, Marketing, Økonomi og HR – i det nye Europæiske hovedkontor hvor det forventes, at være ca. 125 ansatte ved udgangen af 2016.

Praktisk info:
Løn tilbydes efter overenskomst og kvalifikationer.
Kandidater indkaldes løbende.
Der skal fremvises straffeattest.

Er du interesseret i stillingen så skynd dig at søg den. Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist

3. maj 2016

Tiltrædelse

1. juni 2016

Jobkode

JF7081

Kontaktperson

Jane Frost

Praktiske oplysninger

Vi gør opmærksom på at Personale-match udelukkende benytter elektronisk rekruttering, det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et vikar- og rekrutteringsbureau, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for et professionelt vikarbureau med ordnede forhold.