Jobtitel

Order Controller – Sales Support – Freight / Logistics Manager

Jobbeskrivelse

For en af Personale-match kunder i Gentofte søger vi en Order Controller – Sales Support – Freight / Logistics Manager

Virksomheden er en international handelsvirksomhed, som er i positiv udvikling og søger en skarp, struktureret og serviceminded person med flair for kommunikation og god forretningssans.

Stillingen er et TRY AND HIRE – Vikariat med henblik på fastansættelse.

Jobbeskrivelse:

Med reference til direktøren vil du blive ansvarlig for al operationel fragtmæssig håndtering, samt ordrekontrol & support til salgsafdelingen. I stillingen forventes ca. 30 til 40 rejsedage pr. år, enten alene eller med Sales Managers til diverse fødevaremesser, lagre, m.m.

Du vil i tæt samarbejde med Sales Managers håndtere og bestille varer, dokumenter, containerforsendelser og sø- & landfragt hos vore tætte samarbejdspartnere og varehuse. Du vil dagligt have kontakt til varehuse, kunder og leverandører.

Arbejdsopgaver – Ordrebehandling, Logistik/Fragt og Håndtering:

  • Bestilling og håndtering af logistik og sø- & landfragt
  • Ansvarlig for palleregnskab fra alle varehuse i ind- & udland
  • Ansvarlig for rammeaftaler med varehuse i ind- & udland
  • Ansvarlig for udstedelse af fødevaredokumenter (oprindelses- og helbredscertifikater)
  • Ansvarlig for bestilling af told- og fragtdokumenter (f.eks. CMR, COO, EUR1, T2L, B/L, SWB etc.)
  • Daglig kontakt til leverandører, speditører, varehuse og kunder
  • Indhente tilbud på fragt og transport
  • Assistere salgsfunktionen og salgsdirektøren med løbende administrative opgaver
  • Ad hoc-opgaver m.v.

Din profil:

Du er frisk, ihærdig, engageret og klør på!

Du har overskud til et spændende og hektisk job – der ofte kræver ”lidt” ekstra fleksibilitet og indsats.

Du har høj integritet og er yderst loyal, da du skal håndtere fortrolige informationer – internt som eksternt.

Du er god til at kommunikere og behersker som minimum både flydende dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt samt evt. tysk i et rimeligt omfang. Kan du yderligere sprog, vil det blive vægtet positivt i vurderingen.

Du har en høj grad af forretningsforståelse og har nemt ved at omstille og tilpasse dig.

Du har gode IT-kundskaber i hele Office-pakken.

Du tænker internationalt, bredt og dynamisk.

Ansættelse og løn:

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt!

Det er en fuldtidsstilling med fleksible arbejdstider i tidsrummet 8-18 i hverdagene. Weekendarbejde kan forekomme efter aftale.

Rejseaktivitet er en del af jobbet.

Løn aftales efter kvalifikationer.

Område

Gentofte

Kategori

Salg og telesalg

Ansøgningsfrist

16. oktober 2017

Tiltrædelse

1. november 2017

Jobkode

AB9035

Kontaktperson

Annette Bache

Praktiske oplysninger

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.