Jobtitel

Marketing og Social manager

Jobbeskrivelse

Vil du være en del af en af Danmarks hurtigst voksende vikar- og rekrutteringsbureau, så er du måske vores nye Marketing og Social manager.

Personale-match er grundlagt i 2008 med visionen om, at gøre en forskel på det danske vikar- og rekrutteringsmarked Vi har den menneskelige indsigt og de færdigheder, der er med til at skabe de gode resultater. Vi søger en Marketing og Social manager til en stilling på kontoret i Taastrup.

Med reference til direktøren og i tæt samarbejde med salg, bliver du en nøgleperson i vores kommunikation med omverdenen. En stor del af jobbet er at udarbejde og producere stillingsannoncer samt vedligeholde og opdatere salgsmateriale. Søgeordsoptimering og optimering af virksomhedens onlinekommunikation i øvrigt, herunder sociale medier er ligeledes dine opgaver, du får ansvaret for.
Herudover vil du blive involveret i diverse salgs- og marketingrelaterede opgaver på tværs i huset.

Jobbet
• Udarbejdelse af vores mange stillingsannoncer.
• Skrive sælgende tekster fejlfrit til annoncer, websites, breve, pressemeddelelser m.m.
• Besvarelse af henvendelser fra brugere på de sociale medier
• Udarbejdelse af e-mail kampagner, nyhedsbreve, salgs- og marketingmateriale både online og trykt.
• Videreudvikling og vedligeholdelse af hjemmeside (herunder Ad Words, SEO) andre digitale kanaler
• Opsætning af kampagner primært på Google Ad Words, men også YouTube, Facebook, LinkedIn
• Tænke nyt og se muligheder for at skabe salg og øge forretningen.

Din profil
• Uddannet inden for markedsføring, kommunikation e. lign.
• Min. 1-2 års erfaring med SEM-aktiviteter (AdWords) og sociale medier (Facebook og YouTube)
• Superbruger af Google Adwords, Google Analytics og Facebook-annoncering
• God forretningsforståelse og en analytisk tilgang til opgaverne
• Du er rutineret bruger af Adobe-pakken, WordPress, Office pakken.
• Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.

Vi tilbyder
• En spændende hverdag, der handler om kommunikation og samarbejde med mennesker.
• Et selvstændigt job med stor frihed under ansvar til at planlægge din hverdag.
• En arbejdsplads i vækst med et godt arbejdsklima.
• Fast løn samt pension og sundhedsforsikring
• Gode muligheder for at præge dit job.

Ansøgningsfrist d. 15. november 2017
forventning til start d. 1. januar 2018 gerne før.

Stillingen er ikke nødvendigvis på 37 timer om ugen – så har du ønske om nedsat tid er du meget velkommen til at søge stillingen.

Send din ansøgning og CV via nedenstående link – jobkode AB9037
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør Annette Bache på tlf.: 42601828

Område

Taastrup

Kategori

Marketing og kommunikation

Ansøgningsfrist

15. november 2017

Tiltrædelse

1. Januar 2018

Jobkode

AB9037

Kontaktperson

Annette Bache

Praktiske oplysninger

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.