Jobtitel

International trade manager

Jobbeskrivelse

Har du det drive, der skal til for at blive en del af en aktiv og professionel handelsvirksomhed i kraftig vækst?

Så er du muligvis den profil, vi gerne vil i kontakt med i forbindelse med en stilling hos en af vores kunder, hvor du får hele verden som din arbejdsplads med base fra firmaets domicil i den nordlige del af Københavnsområdet. Indimellem rejser du ud og møder kunder og leverandører på deres hjemmebane, så du skal regne med 40-50 rejsedage årligt.


Din profil:

  • Du er udpræget købmand af natur og har næse for en god handel
  • Du har udpræget forretningsforståelse
  • Du brænder for salg & trading
  • Du er engageret, fokuseret og arbejder selvstændigt
  • Du er i stand til at træffe hurtige beslutninger
  • Du er proaktiv, idérig og loyal
  • Du er i besiddelse af en god portion sund fornuft
  • Du er en positiv person med et højt drive


Ansvarsområder

  • Salg til eksisterende kunder samt finde nye kunder
  • Forhandle priser og aftaler
  • Udarbejde kalkulationer og tilbud
  • Sikre løbende positiv dialog med vores leverandører


Arbejdsopgaver:

  • I samarbejde med salgsdirektøren planlægge og gennemføre salg og salgsstrategier
  • Selvstændigt varetage salg
  • Kontakt til kunder og leverandører, skriftligt og pr. telefon
  • International messedeltagelse
  • Udarbejde salgspræsentationer, tilbud og skabeloner
  • Tilbudsgivning og opfølgning, herunder opdatering af salgsdatabase mv.


Erfaring og kvalifikationer:

Det er en forudsætning, at du har min 3-4 års salgserfaring indenfor international trading, gerne indenfor FMCG-markedet. Det er en fordel, hvis du har erfaring med IRT & Duty Free Channel Sales og kendskab til parallelhandel, afdisponering, stock clearence mv.

Du er vant til at arbejde intenst med driftstal, salgsbudgetter, kalkulationer og tilbudsgivning og kan gennemskue en profitabel handel, når den opstår.

Sprogmæssigt er du på hjemmebane i skriftligt og mundtligt engelsk foruden dansk, og hvis du desuden behersker endnu et sprog f.eks. tysk, italiensk eller spansk er det en stor fordel.

Du bliver en del af en innovativ, danskejet handelsvirksomhed i stor vækst, som distribuerer FMCG brands dels gennem partnere og dels via distributionsnetværk. Virksomheden er velkonsolideret og hverdagen er præget af stærkt teamsamarbejde, humor og en udpræget professionel tilgang til trading.


Ansættelse og løn:

  • Stillingen ønskes besat hurtigst muligt!
  • Rejseaktivitet er en del af jobbet – du skal beregne ca. 40-50 dage årligt
  • Løn aftales efter kvalifikationer

Bemærk, at vi indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Område

Nordsjælland

Kategori

Salg og telesalg

Ansøgningsfrist

12. april 2017

Tiltrædelse

Hurtigst muligt

Jobkode

CHS6408-2

Kontaktperson

Charlotte Schimmelmann

Praktiske oplysninger

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.