Jobtitel

Dygtige kundeservicemedarbejdere søges!

Jobbeskrivelse

Personale-match søger for kunde en detalje orienteret og dedikeret kundeservicemedarbejder.

Har du lyst til et job, i et dynamisk miljø, som udfordrer både dine administrative og kommunikative kompetencer?

Om virksomheden:

EasyPark har udviklet en nem og brugervenlig betalingsløsning til mobiltelefonen, som sikrer parkanter den samme brugeroplevelse, uanset, hvor de parkerer i Danmark, i Skandinavien og det meste af Central- og Sydeuropa. Som bruger af EasyPark har man den fordel at man kan fjernstyre sin parkering. Parkeringen kan startes, stoppes og forlænges og der betales således kun for den tid man reelt parkerer. Koncernen har i dag 200 ansatte på kontorer i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Tyskland, Spanien og Italien og servicerer dagligt 300.000 bilister, som gennemfører mere end 8.000.000 parkeringsbetalinger via mobiltelefonen pr. år. Læs evt. mere om EasyPark på http://www.easypark.dk.
EasyPark arbejder ud fra følgende værdisæt – Customer Love, Courage, Change and Collaboration. Og kunden søger derfor en medarbejder der rummer egenskaber, som kan matche disse i sit arbejde.

Easypark sætter altid deres kunder først, hvorfor vi søger en person som kan yde en imødekommende og positiv kundeservice samt salgsoplevelse. Du er resultatorienteret uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen.

Et godt humør er vigtigt hos EasyPark, da alle bestræber sig på at have et positivt og humoristisk kontormiljø i en ellers travl hverdag.

Arbejdsopgaver:

Jobbet består primært i at behandle indkommende salg og kundeservice henvendelser, både telefonisk og skriftligt. Jobbet består derfor i dialog med potentielle kunder, der selv henvender sig og alle aspekter af kundeservice, salg og kundekoordination. Henvendelserne kommer både fra erhvervskunder og privatkunder.

Det er et meget alsidigt og varierende job, hvor du kommer til at beskæftige dig med alle discipliner af Customer Relationship Management (CRM), fra dialog med interesserede kunder, til oprettelse, kundevedligeholdelse, spørgsmål til regning, spørgsmål til fakturaer og opsigelse.

Stillingen er spændende, udfordrende og udviklende, og der vil være stor variation i din arbejdsdag.

 

Dine kvalifikationer:

  • Er god til at kommunikere i skrift og tale.
  • Erfaring med kundeservice
  • Er flydende i engelsk på skrift og i tale
  • Er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt men som også kan indgå i et teamsamarbejde.
  • Er imødekommende og kan lide at servicere.
  • Er fleksibel i forbindelse med vagtplanlægning.
  • Er hurtig til at sætte sig ind i nyt.
  • Brænder for in-board salg kombineret med rådgivning og er god til det!
  • Det er en fordel, men ikke et krav hvis du kan begå dig på norsk og svensk

Vi holder samtaler løbende, da stillingen ønskes besat snarest mulig.

Der er to ledige stillinger.

 

 

Område

Charlottenlund

Kategori

Kundeservice

Ansøgningsfrist

5. december 2017

Tiltrædelse

Hurtigst muligt

Jobkode

PIH7917

Kontaktperson

Praktiske oplysninger

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.