Jobtitel

Business Analyst

Område

København

Kategori

Økonomi og regnskab

Jobbeskrivelse

Er du i Champions League, når det gælder dataanalyse og salgsoptimering? Trives du med masser af ansvar?

Vil du være med på et succesfuldt hold, der sætter standarderne for online salg af fodboldudstyr på tværs af landegrænser?

Personale-match søger for vores kunde Unisport A/S en analytisk stærk Business Analyst.

Unisport er ledende på markedet indenfor online fodbold retailer i Norden og en global mediedestination for fodboldrelateret indhold. De er i dag mere end 125 medarbejdere fordelt på 17 forskellige nationaliteter og driver webshops i 9 lande. I de kommende år fortsætter de deres ekspansive vækststrategi henover Europa.

Unisport tror på at skabe forbindelse og engagere sig med fodboldinteresserede unge, samt yde en strømlinet online og offline købsoplevelse. Premium på alle områder.

Succesen er i høj grad deres lokale approach i alle lande, så nye og gamle kunder på de forskellige sites, ikke oplever at de er i Danmark, men agerer lokalt.

Stillingen

Til at understøtte den fortsatte vækst søger vi til nyoprettet stilling en Business Analyst, der i tæt samarbejde med Direktion og den øvrige ledergruppe, flytter opfølgningen på salg og marketing til en ny liga.

Dine primære opgaver er blandt andet

  • vare- og lønsomhedsanalyser
  • analytiske indkøbs-forecasts
  • rapportering på online marketing performance
  • udvikle og vedligeholde kundeanalyser
  • videreudvikling af BI-systemet og sikre implementering af de fornødne nye værktøjer og systemer
  • ledelsesrapportering

Herudover deltager du helt naturligt i afdelingens øvrige analyser i forbindelse med ekspansion, forretningsudvikling m.v.

Om dig

  • Du er en igangsætter og har samtidig et stort fokus på at eksekvere med stramme deadlines.
  • Du har en relevant videregående uddannelse (formodentlig fra CBS eller lign.) suppleret med mindst et par års relevant erhvervserfaring
  • Du har gerne erfaring med detailhandel eller online handel
  • Du er stærk i Excel og har formodentlig kendskab til BI-værktøjer

Vi forestiller os

At du som person er analytisk skarp, initiativrig, løsningsorienteret og har en kommerciel forståelse.

Din arbejdsform er struktureret med sans for detaljen, samtidig med at du er god til at bevare overblikket.

Du er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at aflevere dine opgaver til tiden i samme høje standard.

Du har gennemslagskraft, er en stærk kommunikator og befinder dig godt i et dynamisk og progressivt arbejdsmiljø.

Sidst men ikke mindst har du en forretningsorienteret tankegang, som du via beslutsomhed og handlekraft formår at bringe i spil.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en international virksomhed i rivende udvikling. Et dynamisk og engageret team hvor viljen til forbedring er kombineret med en stolt kultur og et kreativt og professionelt miljø.

En spændende og selvstændig stilling hvor du refererer til virksomhedens CFO.

Løn forhandles alt efter baggrund og kompetencer

Vi holder samtaler løbende, da stillingen ønskes besat snarest mulig.

 

Ansøgningsfrist

26. juni 2017

Tiltrædelse

Snarest muligt

Jobkode

SLU2015

Kontaktperson

Susan Larsen

Praktiske oplysninger

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.