Paste your Google Webmaster Tools verification code here

Kompetente medarbejdere inden for kontor & administration

Det kan være en omkostningsfuld proces at ansætte den helt rigtige medarbejder. Det kræver mange ressourcer i form af annoncekroner, screening og afholdelse af jobinterviews med relevante profiler, hvilket kan koste din virksomhed dyrt – specielt det ender i en fejlansættelse.

Vi kan eksempelvis hjælpe med at besætte disse stillinger:

  • Sekretærer/PA/receptionister
  • Kunderservicemedarbejdere
  • Kontorassistenter
  • Indkøbere
  • Projektledere
  • Korrespondenter
  • Tasteopgaver og andet administrativt arbejde

Hos Personale-match får du kvalificerede administrative medarbejdere

Vi sikrer altid høj kvalitet af kandidaternes kvalifikationer, så vælger din virksomhed Personale-match som rekrutteringspartner, får du netop den jobprofil, du har behov for. Vi sørger for at finde det rette match til ethvert projekt og sikrer at relevante uddannelses- og kursusbeviser er tilgængelige i vores database. 

Hos os får du kompetente, veluddannede medarbejdere inden for kontor & administration. Med digitale timesedler sikres hurtigt og nemt overblik over timeforbruget, som hver uge godkendes af dig. Du skal desuden ikke bekymre dig om kontrakter, løn, udbetaling af G-dage og sociale omkostninger – det er vores ansvar! 

Hos Personale-match får du sikkerhed for kvalitet og en professionel håndtering fra start til slut. Kort sagt; vi forpligter os til at overholde gældende regler på området – og så gør vi det til en fornuftig pris. 

VIL DU VIDE MERE?

[contact-form][contact-field label=’Navn’ type=’name’ required=’1’/][contact-field label=’E-mail’ type=’email’ required=’1’/][contact-field label=’Telefon’ type=’text’/][contact-field label=’Besked’ type=’textarea’/][/contact-form]

KONTAKT OS PÅ 70 70 18 28

© Copyright - Personale-match aps
Show Buttons
Hide Buttons